پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226954
بهترين راه‌‌هاي تقويت پوست در فصل سرما/ شوفاژ بيماري‌هاي پوستي را تشديد مي‌کند
تاریخ انتشار : 1395/08/18 09:11:52
نمایش : 918
اگزما در اثر خشکي پوست، آلودگي‌هاي محيطي، استفاده از وسايل گرمايشي مانند شوفاژ و ساير عوامل ديگر ايجاد مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، خليل فارسي نژاد متخصص پوست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمي پزشكي باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شايع‌ترين بيماري پوستي در فصل هاي مختلف متفاوت است.
 
وي در ادامه افزود: در فصل پاييز اگزما شايع ترين بيماري پوستي در افراد است که با توجه به شرايط آب و هوايي در فصل ايجاد مي شود.
 
اين متخصص پوست اظهار داشت: اگزما در اثر خشکي پوست، آلودگي هاي محيطي، استفاده از وسايل گرماساز مانند شوفاژ و ساير عوامل ديگر ايجاد و تشديد مي شود.
 
فارسي‌نژاد بيان کرد: استفاده از دستگاه بخور آب در خانه موجب افزايش رطوبت موجود در هوا و کاهش خشکي پوست مي شود، همچنين استفاده از کرم هاي مرطوب کننده مي تواند در اين زمينه بسيار موثر باشد.
 
وي تصريح کرد: استفاده از صابون هاي قوي موجب ايجاد و تشديد خشکي پوست در افراد مي شود و استفاده از شامپو بچه به عنوان بهترين شوينده براي پوست هاي خشک توصيه مي شود.
 
اين متخصص پوست با بيان اينکه اگزما مسري نيست، عنوان کرد: اين بيماري پوستي زماني خطرناک مي شود که عفونت ثانويه روي آن ايجاد شود که در اين صورت مراجعه سريع به متخصص و درمان به موقع آن ضروري است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html